بالیوود کده دانلود فیلم کیمیا و خاک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود فیلم کیمیا و خاک
نوشته شده در چهار شنبه 17 دی 1393
بازدید : 313
نویسنده : Admin

دانلود فیلم ایرانی کیمیا و خاک با لینک مستقیم

فیلم کیمیا و خاک با کیفیت عالی DVD

تریلر فیلم اضافه شد

دانلود فیلم کیمیا و خاک

دانلود فیلم کیمیا و خاک

دانلود فیلم کیمیا و خاک با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : 694 مگابایت

مدت زمان: 83 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1387

کارگردان : عباس رافعی

بازیگران : حسین یاری، پریوش نظریه، امیر آقایی، آزیتا حاجیان، سیاوش طهمورث، حامد بهداد و…

خلاصه داستان : فضای ملتهب آبان ماه سال ۱۳۵۷ سرنوشت ۵ گروهی را که می‌خواهند با آخرین پرواز از ایران خارج شوند به هم گره می‌زند و در این میان یکی از ماموران اصلی ساواک در جستجوی مدرکی است که هویت مخالفان را می تواند فاش سازد…

توضیحات و اخبار این اثر : فیلم کیمیا و خاک به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی و نویسندگی عباس رافعی و بهرام صحیحی ساخته سال ۱۳۸۷ است.

فیلم کیمیا و خاک در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۸) در بخش نقش دوم زن (آزیتا حاجیان) کاندیدا و در بخش مسابقه سینمای آسیا حضور داشته‌است.

فيلم «كيميا و خاك» به كارگرداني عباس رافعي از معدود آثار سينمايي توليد شده با موضوع انقلاب اسلامي است كه به تازگي در سينماهاي كشور اكران شده است.
عباس رافعي پيش از اين فيلم هاي «راز مينا»، «پروانه»، «آيه هاي زميني»، «راه طي شده»، «آفتاب بر همه يكسان مي تابد»، «گراناز» و «تولدي ديگر» را ساخته و «كيميا و خاك» هشتمين فيلم بلند سينمايي وي به شمار مي رود.
 

دانلود فیلم کیمیا و خاک از سرور رودفایل

دانلود از سرور رودفایل


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: دانــلود فیــلم , فیلم ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان فیلم , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم , دانلود رایگان فیلم کیمیا و خاک , دانلود رایگان فیلم کیمیا و خاک با لینک مستقیم , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم جديد , دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی , دانلود فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم کیمیا و خاک با لینک مستقیم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: