بالیوود کده آغاز توزیع PlayStation TV در آمریکای شمالی – تریلر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



آغاز توزیع PlayStation TV در آمریکای شمالی – تریلر
نوشته شده در سه شنبه 22 مهر 1393
بازدید : 769
نویسنده : Admin

بالاخره پای کنسول PlayStation TV به آمریکای شمالی نیز باز شد. دستگاه نامبرده از امروز وارد بازار می شود و شرکت سونی نیز به همین مناسبت تریلری را منتشر کرده است که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود و یا تماشا کنید.

 

دستگاه PS Vita TV که در آمریکا به نام PlayStation TV شناخته می شود، مدت زیادی است که برای کشور ژاپن معرفی و عرضه شده اما شرکت سونی در نمایشگاه E3 2014 اعلام کرد، که این وسیله کوچک اما کاربردی، به کشورهای غربی نیز خواهد آمد.

کنسول PlayStation TV می تواند کاتریج های کنسول دستی PS Vita را به علاوه بازی های دانلود شده اجرا کند. این دستگاه همچنین از بازی های PSOne و PSP که به صورت دیجیتالی توزیع شده اند نیز پشتیبانی می کند. ضمنا PlayStation TV می تواند بازی های PlayStation 4 شما را بر روی دیگر نمایشگرهای موجود در محیط منزل، استریم کند.

PlayStation TV زمانی که این ماه در آمریکای شمالی عرضه شود، ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

 

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی ها , تریلر و گیم پلی بازیها , ,
:: برچسب‌ها: آغاز توزیع PlayStation TV , تریلر جدید PlayStation TV , آغاز توزیع PlayStation TV در آمریکای شمالی , تریلر پخش PlayStation TV ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: